TRÖÖÖÖÖÖTT!!

God morgon! Idag är jag trött!! Vill verkligen inte vara vaken utan jag vill krypa ner jämte världens finaste kille istället. Jaja.. Idag händer det väl inte så jättemycket under dagen MEN!!!!!!!!!!! Ikväll däremot, då jävlar.. Då sitter jag som fast i soffan för ikväll börjar IDOOOOL!!!! Som jag har längtat. Direkt efter finalen förra året började jag längta efter nästa säsong. Och när man börja se reklamen för uttagningarna blev längtan ännu mer! MEN IKVÄÄÄÄLL!! Åh så glad jag är!
.
Imorgon kommer jag ha två nördar hos mig. Fast tro inte att det är mig dom vill träffa. Nej nej.. Utan det dom är ute efter är att få spela Super Mario. Det där gamla. Så här kommer det att vara livat. Av alla tre minst sagt. Sitter jag och kollar när någon spelar tv-spel blir jag helt galen. Lever mig nästan in i det mer än den som själv spelar. Jag skriker och vrålar att den ska hoppa eller ducka eller skjuta eller slå.. Haha och dör personen blir jag sur! Fast det finns ett spel jag INTE klarar av att kolla på. Och det är nåt spel som Jesper spelar med nån räv eller varg eller vad det är, men jag tror man är människa också.. :S Jag vet inte. Suger det gör det i alla fall.
.
Ne, nu måste jag göra mig klar för att sedan sticka till jobbet. Ha en bra dag!
.
.


En utav nördarna som kommer hit. Den andra är Celine såklart! ;)



Kommentarer
Postat av: Cälijne

WIIIHOOO :D idag blev jag så himla lycklig, för då trodde jag att de va onsdag, men så va de inte de och då blev jag inte så lycklig, sen läste jag detta inlägget och då blev jag lite mer lycklig. :D ses imon bro! ;) PUSS!

2010-09-07 @ 10:58:19

Vill du kommentera inlägget så gör du det här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0