Man blir ju bara galet trött!!

Hade inte tänkt att snacka nåt om valet egentligen.. Men måste för vissa kan verkligen inte släppa det och jag blir bara så jävla trött. Alltså folk skriver kommentarer om vad olika partier sagt och gjort. Mest om Moderaterna då förstås. Vissa saker kan vara över tio år gamla så liksom kom igen? Hur ofta har ni själva inte ändrat åsikter i era liv. Bara för man sagt en sak för apa länge sen kan saker och ting ändras. Och jag antar att saker säg och görs för en anledning. Inte för att "förstöra" Sverige som väldigt många verkar tro. Jag tycker bara det är så jävla löjligt!
.
Åhh, inte bra att starta dagen med att vara irriterad, så jag ska nog sluta med att öppna upp Facebook på morgonen ett tag framöver.. Nu får jag lugna ner mig, ska snart till jobbet och dom vill inte ha en irriterad Isabell där för jag är inte rolig då. :P Ha en bra dag!




Kommentarer

Vill du kommentera inlägget så gör du det här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0