NEEEEEEJ!!

Jag är så ledsen! Jag är så JÄVLA ledsen!!! Jag och min bästaste kom precis fram till att vi inte kommer festa ihop på mer än fem helger!!!!!! Ikväll ska vi inte det och nästa vecka ska jag och Jesper till Sthlm, sen veckan efter det jobbar hon, veckan efter det ska hon på Gekåsfest och sen veckan efter det var vi väl osäkra men hon trodde typ att hon jobbade... VAD ÄR DETTA!?!?!? Vill bara lägga mig och gråta! Vi har ju alltid så bäst kul på förfesterna. Jag kommer inte klara mig! Verkligen inte!!! :( R.I.P Jonna o Isabell! Haha nee skoja, men fan med! Suger! Så bara för det MÅSTE jag typ träffa henne varje dag framöver känner jag..
.
.
BÄSTA!!!
.
.

Kommentarer
Postat av: JONNA!

Du kunde inte hitta en fulare bild på moii!?! TACK :D

2010-10-09 @ 14:57:01
URL: http://storkenochvafflan.blogg.se/

Vill du kommentera inlägget så gör du det här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0