Mina smeknamn och öknamn

Låg och tänkte igår på hur många olika namn man har egentligen av olika personer.. Så här kommer alla mina olika namn under åren jag levt..
.
Isabell (såklart) - Alla jag känner har väl sagt det
Issa - Jesper, mina vänner och min pappa
Bella - Mamma och pappa
Bella Bella - Mamma och farfar
Kissbell - Celine
Kissabell - Celine
Froggy - Jonna och Natta
Gumman - Pappa och mamma
Kaffegumman - Farmor
Kaffekärring - Farmor
Min lilla jägare - Pappa
Issa prissa - Johanna
Sis - Sandra
Skogsmulle - Mina vänner från Apel
Mårtensson - Mina tränare i både fotboll och innebandy och min lärare på gymnasiet
Lillskit - Av dom flesta som tyckt det var/är kul att jag är kort
Lillen - Av vissa i mitt innebandylag
Kortis - Av vissa i mitt innebandylag och folk som tycker det är kul att jag är kort
Dvärg - Vakt på Zätas, en kille på Falkenbergs pizzeria och andra störda människor
Bonde - Av folk som inte verkar kunna se skillnaden på om man bor i skog eller bland ladugårdar
.
Aphjärna, aphuvud, hönshjärna, bög, bögjävel, cp, ärthjärna, fjant, babe, baby, darling, älskling - Självklart alla från Jesper min kära pojkvän.
.
Det är väl dom flesta namn jag kan komma på som jag någon gång blivit kallad. ;)





Kommentarer
Postat av: Johanna

ISSA PRISSA!!!!!!!!!!! :)

2010-11-20 @ 11:12:52
Postat av: Mamma Yvonne

Du är min egen älskade Bella. <3<3 gumman

2010-11-20 @ 15:22:49

Vill du kommentera inlägget så gör du det här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0