Nu närmar det sig!!!

Nu är det inte långt kvar till midsommar alltså! Jag har längtat efter midsommar så himla mycket. Men nu börjar jag få en sån himla ångest över midsommar. Dels för alla säger att det kommer bli så kul, dels för att det kommer nästan för mycket människor. :S Nu känner jag att jag måste se till så att verkligen alla har kul och om inte så är det mitt fel. Men en grej är skönt i alla fall och det är att det flesta verkar acceptera att man kommer att få sova i tält. Hade jag haft ett hus och haft fest hade alla fått sova inne självklart, men nu är det mina föräldrar som bor där och jag vill inte ha massa som förstörs. Inte för dom skulle göra det med flit, men är man full kan vad som helst hända. Spyor till exempel. Ne, men det flesta verkar tycka att det är helt okej. Mest Ebba. :P Tältningen verkar vara det enda hon ser fram emot! :S Haha..

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Nu börjar mor din bli nervös!!! Vågar vi lämna huset till er tro ;-)

2010-06-17 @ 23:36:25
Postat av: JONNA!

UPPDaTERA MERA! skitnisse.

2010-06-20 @ 21:58:03
URL: http://storkenochvafflan.blogg.se/

Vill du kommentera inlägget så gör du det här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0