Midsommar i Greppered

Så var midsommar helgen slut. Jag kan ju säga utan tvekan att detta har varit den bästa midsommar jag varit med om i hela mitt liv. Midsommarafton var vi i hemmet där jag växte upp. Hos mina föräldrar med andra ord. (Tack snälla mamma och pappa för att ni lät oss vara där.) Dagen började med mat och sen lite poängprommenad. Undra om man vann? :S Tyckte att jag kunde alla. :P Sen var det dags för dom som skulle tälta att sätta upp sina tält. Gick ganska fort så. Sen åt vi. Vissa grillade och vissa åt sill och potäter. Efter vi ätit lekte vi några lekar. Önska att Jasmine kunde veta vad harsyra var för nåt för då hade inte det laget som vann vunnit... :P Efter lekarna fortsatte kvällen med mycket skratt och sist en massa dans. Pappa, jag, Jesper och min lillebror hade gjort i ordning det jättefint i garaget så det var som en festlokal typ. Skit bra! :) Allt eftersom började folk gå och lägga sig. Mycket lyckad kväll. Önska bara att jag slappnade av liiiite mer. Var så rädd att nåt skulle gå sönder så jag var väl lite gnällig några gånger.. Jaja..

Dagen efter var det fest hos Koffe. Helt UNDERBART kul hade jag! :) Tror nog aldrig jag skrattat så mycket nånsin. Önska bara jag visste varför jag helt plötsligt hade en isbit mellan brösten..? Kallt var det! Haha.. Att komma igång i lördags var väl lite segt så men sen så. ÅÅÅH vilken underbar midsommarhelg jag haft och allt tack vare mina helt fantastiska vänner! :)

Helgen som kommer nu kommer bli minst lika bra. Då är det nämligen dags för LUDVIKSFESTEN!!! :D Kul ska vi ha.


Kommentarer
Postat av: Mamma Yvonne

Då kanske det blir fler fester i Greppered!! Älskar dig <3

2010-06-28 @ 21:21:56

Vill du kommentera inlägget så gör du det här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0