"Med det är ju en MUNK!?!?!"

Efter jobbet åkte jag till Varberg med Jonna. Skulle kolla på lite grejer till midsommar. Hittade också det jag skulle ha. :) Och nu ska jag berätta om det som hände på vägen hem..



Jonna: Vad är det som går där borta?

Jag: Vaar?

Jonna: Men där borta..

Jag: Men vaaaar? Jo nu ser jag. Den är orange. Men.. MEN DET ÄR JU EN MUNK!?!?!

Där går det en munk. Kom från ingenstans. Mitt ute blan åkrar och skit...


Sen hade vi kul åt det ett litet tag. Och det var väl det roligaste som skedde idag med. Nu är det fotboll på tv och det är ju inte så roande. Första och förhoppningsvis den sista matchen detta VM....


Kommentarer

Vill du kommentera inlägget så gör du det här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0