Hej igen!

Nu var det ett tag sen jag blogga. Känner att jag tappat lusten lite. Kan bero på att det är sommar och den vill man ju ta vara på så mycket som möjligt så man har ju inte tid att sitta och blogga. Helgen som varit var bra. Var ju iväg på Ludvikafesten. Tyvärr blev det ju inte som jag tänkt mig. Jag blev ju sjukt två dagar innan vi skulle åka. :( Så det blev ju inte så mycket röj som jag tänkt mig. Men jag hade kul. Det var jag, Jesper, Emma, Celine, Koffe och Daniel som åkte. En grej som jag är MYCKET ledsen över och det är att jag missade Lasse Berghagen. Han var den enda jag ville se där borta. :( Kan ju inte spola tillbaka tiden så jag borde inte deppa över detta men jag gör det.. Är så arg över det!! Men sen blir jag glad när jag tänker på att jag jobbar idag och imorgon sen är det SEMESTER!!! Ska verkligen bli skönt med lite semester nu. Ne nu hinner jag inte sitta här. Ha en bra dag!




Kommentarer

Vill du kommentera inlägget så gör du det här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0