Klart!

Jaa, då var mitt hår klart nu då. Klippt och färgat och slingat. Är inte superduper nöjd, kanske inte ens nöjd, men bra blev det väl. Alltså en helt okej frilla. Skulle testa ta kort med kameran på datorn, vilket kanske inte blev jättebra, för där blev det ASmörkt! Men aja, ni kommer ju förmodligen se mig ganska snart in real life så egentligen behöver jag väl inte ens lägg upp en bild men jag gör det för det ser snyggare ut med bilder i bloggen än bara en massa text. ;)


Mjaaa.. :S Sådär nöjd....

 

Ljusare än vad der ser ut på bilden då ja.. Och mamma, jag vet att blomman är död snart, bara några få gröna blad kvar. Ska köpa en ny snart! :P Snart är det dags för tacos och mys hos Emma. LÄNGTAR! Ge mig kväll nu nu nu. Sen imon är det den andra Emma som står för kalaset vilket jag också längtar till. Ska ju få använda min nya klänning, som är färgad. Typ första festklänning med färg på och det får man väl tacka Emma för eftersom det är förbjudet att komma i vitt eller svart... Så det blir en lila klännig. ;) Har aldrig gått klädd i nåt lila så det ska bli najs.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Yvonne

Haha köp konstgjord blomma på Gekås istället ;-)

2010-01-29 @ 22:01:58

Vill du kommentera inlägget så gör du det här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0