Bio ikväll

Ikväll åker jag och Jesper till Halmstad för att kolla på bio. Sherlock Holmes. Jag ÄLSKAR att kolla på bio. Det är nästan det bästa jag vet. ;) Jepser fick presentkort på SF Bio så det är ju perfekt.



Sherlock Holmes
- Hela rikets säkerhet står på spel när Sherlock Holmes och Dr Watson följer spåren efter en samvetslös skurk, vars planer kan omstörta hela det brittiska imperiet. Holmes mäter gärna sitt skarpa intellekt mot sjuka brottsgenier, men om det krävs slåss han mot skurkarna på ett mer handgripligt och kraftfullt sätt.

Kommer bli mysigt.
Det enda som inte är så jättekul är att mab blivit fett förkyld. :( Jobbigt att behöva sitta och snora bland en massa folk. Aja, blir kanon ändå!

Idag ska julgranen åka ut.
Jag har plockat bort alla kulos, allti glitter och ljusen. Grejen på toppen är kvar, men dem får Jesper plocka ner. Jag når inte.. :S Ska bli skönt att bli av med den!! Har varit med Jonna idag okc så. Gick lite på stan. Köpte en överraskning till Beppe och sen så fikade vi och prata en massa!


Kommentarer

Vill du kommentera inlägget så gör du det här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0