Stantons!

Tjohoo! :S Jaja, ikväll har varit en väldigt mysig kväll. Träff med tjejjorna på Stantons. Väldigt trevligt. Cissipissi har ju semester och är i Falkenberg nu så nu såg vi (hon) till att vi alla träffades. ÄLSKAR deras kycklingsallad med vitlökssås. (Tack Jasmine för du sa åt mig att ta det när vi åt där) Så himla gott!!
I alla fall, där satt vi och prata och SKRATTA! hiii alltid lika kul med dom. Haha.. Förutom att det var typ min tur denna gången att vara mobboffret.. Försökte få det till att bli Ebba men lyckades inte.. Nee, utan de var jag som fick ta det denna gången.. Förutom majset! HAHAHHAHAHAHAHHA MAJSEEEET!! :P Ni kommer fatta så småningom. :P
Nej, nu ska jag strax hämta älsklingen på jobbet. Latisen orkar inte gå.. Fast det regnar så självklart ska han inte behöva gå hem. Ha det gött alla!




Kommentarer

Vill du kommentera inlägget så gör du det här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0