Bra vecka!

Nästnästa vecka är en BRA vecka! Varför? Jo, för den 6e på måndagen börjar Halv 8 hemma hos mig (eller vad det nu heter) tror även andra säsongen av Ullared skulle börja då.. Sen den 7e på tisdagen BÖRJAR IDOOOOOOOOOOOOOOL!!!!! <3 Som jag längtat!!! Men det viktigaste eller i alla fall bästa är ju den 11e på lördagen.. Tror att det är nån person som fyller år då.. För 21 år sedan den 11 september, 17.18 på eftermiddagen föddes en liten flicka på 3230 g och 49 cm lång..  Att man bara skulle växa 1 meter och 3½ centimeter till sen födseln var väl lite mesigt men men.. Alla kan inte vara perfekt långa! Eller vänta... Jag är PERFEKT lång, för denna längden det är jag. JAG! Så det så!
.
.
.

Kommentarer
Postat av: chliiine

hahaha så jävla ful :D nee fin :)

"Att man bara skulle växa 1 meter och 3½ centimeter till sen födseln var väl lite mesig"

ahaha . jaja den va kul :D

2010-09-07 @ 11:01:26

Vill du kommentera inlägget så gör du det här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0