Slutkörd!

Hemkommen från jobbet för en stund sen. Är hur trött i huvudet som helst. Har en massa papper att hålla reda på nu på jobbet. Ska lägga mig i soffan och vila en stund.

Igår var vi hos Jespers mamma och Rolf. Var där och fikade lite sen kollade vi på deras söta små lamm. ÄLSKAR lamm! En lammunge snuttade på min tumme. Kittlades hur mycket som helst. Tog lite bilder med som jag tänkte visa.


 

(denna ser ju ut som en liten kossa)

 

 

 

 

 

Otroligt söta lamm allihopa! Men mitt favoritdjur är fortfarande apor. Inget kan slå apor! Sjukt söta och jag önskade så mycket att det var lagligt i Sverige att ha som husdjur!

 


Kommentarer
Postat av: Mamma Yvonne

Fina bilder!!!

2010-04-28 @ 07:46:19

Vill du kommentera inlägget så gör du det här:

Ditt namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du din söta kommentar:

Trackback
RSS 2.0